Hände lite mer saker sen :D

Efter allt så hände det ganska mycket till! :D Jag hitta Metreo eller vad den heter xC
 
 
Först så skulle jag till den där mästaren (kommer inte ihåg namnet... -.-) HAHAH visste inte att ahn kunde ha en dator där han bor xD Och så har jag 2 delar av dem där böckerna :DD (Ljusblablabla...) :)
 
Sen efter det så förenade jag Linda & Metreo! (Tror den heter så) och så fixade jag nya jordekorrar till brevbärare! :D
 
 
Sen öppnade Linda dörren till ljusboken nr.2 :D Hon är såååå cool tycker jag :D
Och till sidt hitta jag ett till morottuggandespöke XD 
 
 
 


Kommentarer
Stella Lightningfall

Lindas häst heter Meteor ;) hehe, men näära :P

Svar: aha heheheheh xD
Rebecca Bravestorm

2013-11-06 @ 20:46:41
URL: http://stellalfsso.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccabravestorm.blogg.se

heeej! Jag bloggar om Starstable online! :D

RSS 2.0