Tränat massa!

Idag:

Idag har jag tränat massa med Lowe. Stella hängde med mig också. Hon tränade ju hennes häst Flow. Det är en ponny, så vi sprang i typ samma takt... (hennes häst är i level 8 :3). Men idag kom jag upp till level fem med Lowe. Det var bra! Men jag måste träna med Willy också... Han måste komma upp till level 10! Och är snart där med honom..! Men jag måste få upp Lowe i level innan... Hon springer såååå sakta! YAWN!
 
Men pappa tvinga mig att kratta löv.. Så kunde inte spela så mycket mer :( 
He makes me sad sometimes :( Men jag älskar honom ändå! :DD
 
Men senare idag så tänkte jag skriva fakta om alla mina hästar! Så missa inte det! :D
 
 
Puss & Hej! <3
 
// Rebecca Bravestorm :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccabravestorm.blogg.se

heeej! Jag bloggar om Starstable online! :D

RSS 2.0