Lovewhisper

Lovewhisper:
 
Namn: Lovewhipser
Smeknamn: Lowe   
Ålder: 6 år
Mnk. höjd: 1.39 m
Kön: Sto
 
E (Pappa): Firespot
U (Mamma): Flowerpower
 
Inriktning: Hoppning
Uppväxt: Gyllenåsarnas Stall. Flyttade till Fort pinta som 4 år.
 
Om:  Lowe är väldigt busig, men även jätte snäll och duktig. Hon hatar dressyr för man inte kan springa snabbt eller "flyga" över hinder. Hon är också osäker i dressyren för hon tycker det är krångligt med allt. Hon älskar att springa fritt i hagen, men inte sjölv för då har hon ingen att busa med.
 
Ps. Man utalar Lowe som namnet Lowe.
 
 



Kommentarer
Stella Lightningfall

Till mig sa du ju att det uttalades som engelska ordet 'Love'...! Nu förvirrar du mig ju...!! X(

Svar: Nee jag sa som namnet Lowe
Rebecca Bravestorm

2013-11-03 @ 20:47:11
URL: http://stellalfsso.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccabravestorm.blogg.se

heeej! Jag bloggar om Starstable online! :D

RSS 2.0