Hej :)

Hej alla!
Jag har STORT problem! Min star rider går ut om 3 veckor.. Och jag vet inte om jag ska köpa för 6 månader eller life time! Sååå hjälp miig!
 
 

Om dagen:

Ja men idag så har jag kört väldigt många tävlingar, jag tror iaf det är 27 st jag körde! (det finns 31 trorja)
och jag köpte även min söta lilla ponny idag! Den spriiingeer såå sakta. D: Jag red ju på Willy (Wildboy) hela tiden förut, och nu rider jag på en hälften så liten och snabb som hnm! o.o
Men aja det mst jag väll få stå ut med :o. YAWN.
 
Men jag har en fråga till mina läsare. Tycker ni min kompis ska skaffa en ridklubb på SSO? Skriv i komentarsfältet, eller till mig på sso. Jag heter ju Rebecca Bravestorm, så det är bara att adda mig som vän!
Men jag har en ända fråga kvar! det är om jag ska skaffa en YT kanal..? Ska jag det?
Skriv det i komentarsfältet också!!!
 
Men tillbaka till dagen! Medans jag har sprungit runt till alla tävlingar har jag hittat massa spöken! Sammanlagt med allt har jag hittat 12.. men jag orkar inte leta. Så jag tar den som kommer helt enkelt!
MEEEEEEEEEEEN OOOOOOOJ vad jag blev sugen på choklad!! AGGH vad det blev jobbigt! CAN SOMEONE COME AND SAVE ME?! :D
 
Puss & Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccabravestorm.blogg.se

heeej! Jag bloggar om Starstable online! :D

RSS 2.0