Många spännande saker idag!

Idag har det hänt många spännande saker! som t.ex jag var tillbaka på bc bas, började fixa sprickorna och mycket meeer! här kommer lite bilder!!:
 
 
här är jag och ska prata med Justin! Det något väldigt skumt med han! Som han farfar (Mr.sands) styr honom! men jag vet inte! Hitta även ett spöke här! :DD
 
 
Här har sprickorna börjat komma för mig! Gud vad roligt!!!!!!!!!!!!!!! (eller inte :OO)
 
 
var på väg till Pi för att hämta skuggdammsugaren hitta ett spöke som åt morot! Den var såååå gullig!!
Och sen den där texten tyckte jag var ganska rolig.. HEHEHEHE ^^
 
 
 
 Det var väldigt mycket dimma här :S HJÄÄLP!
 
 
när jag skulle prata med fripp red jag ut här XD hade lite tråkigt xD
 
 
COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLT :DDDDDDDDD
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccabravestorm.blogg.se

heeej! Jag bloggar om Starstable online! :D

RSS 2.0