Lite blandat :D

Heej! 
Tänkte först påminna er om tävlingen! Inte på min blogg.. men på den här bloggen: http://ssohaley.blogg.se/  :D
 
Men idag så försöker jag få upp Figge i level :P Han e bara i level 3....... hehe! Men så har jag också börjat med att rasta alla mina andra hästar samtidigt. Så varje dag tar jag en liten runda runt i Vingården och lite utanför med dem andra. :P
 
MEN SNÖÖÖ! 
Nu måste det komma snö på riktigt och i sso! Älskar man inte bara snö?! eller?! Att kunna göra snö änlar, snögubbar, åka skidor och snowboard! Och sen i sso! tänkt dig att rida i snön! Åhhhh vad kuul! Jag längtaR sååååå MYYCKEEEEEEEEET!!!!!!!!! Chansar på att det kommer i denna uppgradering :3
 
Ps. snart kommer infon om Figge :D
 
 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccabravestorm.blogg.se

heeej! Jag bloggar om Starstable online! :D

RSS 2.0