Ny blogg!

Hej alla! :D
 
Kul att du tittar in här!
Det här är en blogg om mitt liv i Starstable! 
 
Men låt mig berätta lite om mig! 
Jag är 13 år och har 4 hästar. Jag är i level 14 i spelet.
Mina hästar är i levelarna 15 (min starthäst, Snowangel),9 (min Andalusier, Wildboy *Stavning*),7 (mitt fullblod, Airdreamer) och 4 (Min ponny, Lovewhisper).
Jag köpte min ponny idag, så den är inte så höglevlad än!
 
Men så mycket mer har jag inte att säga.. Eller joo min bästa kompis i spelet och irl är Stella Lightingfall!
 
 
                                                           Puss & hej!
 
                                                              /Rebecca
(Min ponny och jag)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccabravestorm.blogg.se

heeej! Jag bloggar om Starstable online! :D

RSS 2.0